Creative Care

Så var det helg igen!!!!!!!1
´Skolan går så snabbt.. nyss var lovet slut också, jobbigt.. men skönt ändå.. då har man kommer ett lov närmre till sommarlovet..
nu när jag kom hem så visade termometern 22.4 grader.. det borde vara något knas.. eller så är det så varmt.. hoppas det.. :D..


SNart ska jag David och Jakob dra o se 300 - glory (a) ^^.. hoppas den är sjukt bra.. som klasson säger.. men jkag tror nog att jag kommer att gilla den, den är så effektfull.. och nästan alla vet ju att jag gillar sånt... bland annat..
medan jag är där så ska älsklingen till sin mormor i tumba.. så jag hoppas att hon vill / får skjuts hem till mig efter det.. för jag har räknat ut att det tajmar ganska så bra med mitt bio besök.. :)
Allt tajmar just nu.. nästan..



igår var jag inne i stan och skaffade biljätter till spiderman 3.. soooft.. det ska bli en upplevelse.. men det känns läskigt att ha biljätten så långt innan premiären.. jag tror att jag ska tappa bort den, men det är ju älsklingen som bär på den, så jag tror inte att hon förlägger den på något dåligt ställe <3 :)..

nu ska jag hoppa in i duschen.
lite brådis vettu....



kyss o puss på dig gullgummanälsklingen <3




Nu är jag hemma igen..
bloggen laggade.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0