D-Day

Dagen har varit lugn och skön, inte så mycket har hänt idag.. hade utväcklingssamtal, som gick toppen..
konstigt, trodde att det skulle gå mycket sämre..
mend et var skönt att de va bra.

väl här hemma har det inte hänt något, älsklingen kom på att vi inte hade förberätt en redovisning tills i morgon.
vi skulle ringa till ett företag som gjorde reklamspottar, men det glömdes, så nu har jag gjort det..
skönt,.

nu ska jag se 100 hjöjdare,

idag blev det en kortis. :)

älskar dig snuttisen. synd att du inte ville komma hit.. men det var väl skönt tycker du, nu när du har läst frankenstein.







image14



Min hit bild..
jag som snygg
i sjuan.

Kommentarer
Postat av: Maxine (din älskling!)

Sööööt!!! Älskar dig!

2007-04-17 @ 22:21:44
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0