Rally feber

Nu är det klart... nu har jag äntligen klarat det..
Nu har jag ränsat bort dig din jävel, överallt.. du finns inte mer, helt borta!


Hej!..
Idag dagen har varit skön.. lagom vart sådär.. :). skolan var chill.. 2 lektioner, engelska b och svenska b,.. jobbbbiiiigtt..
nästa vecka har jag nationella i engelska b också.. skit kul >.<. usch ffaaaan. det ser jag inte fram emot.. blä..
jag som har så svårt för engelska.. typiskt.
sedan på svenskan så gick vi igenom allting med boken vi skulle ha läst.. som jag inte läst så långt i..
men det kommer.. hoppas jag.. usch på den med..

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och skriver blogg, medan älskling kollar på tv, säger jag majsan till henne blir hon arg.  - inget- hon tittar påå något skit program som låter gris!..njioooooornoroorrrrrrrrrrrrknorrrrrrrrrrr
Sen har jag fixat lite i PS.. det var roligt.. gjorde en knasbild.. som du ser där nere.. :P
Sedan så har jag ägnat 3 timmar till tvspelet Colling macrae rally 05.. grymt spel.. jag har gjort stora framsteg.
först så klarade jag inte klå den jävla finnen, men nu gick det på räälls.. jag har hört att han har sliti rejält för att nå 1 på topplistan, suttit och gnagt framför tv och representerat fittland.. nu är han borta från spelet.... GAME OVER FUCKING BITCH MOTHER FUCKER FUCK GRANDMAFUCK FUCKER ASS FUCKER FUCKING FUCKER FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR BOOOOORTA FITT FINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


såå..
det var nog allt jag har att säga nu..
just det..
i morgon börjar jag runt kl 2, sedan har jag utveklingssamtal.. usch på den med.. 3dje gilt.. ^^
 tjoho!


nu skka jag baka äppelpajj med baby.. :D<3

älskar dig så himlans mycket.. hoppas du vet det.. 
eller jag vet att du gör det. så jag behöver inte hoppas på det... just nu iaf..
hum... men du är mitt allt.. jag trivs så himla underbart med dig ängel


image11

you and me in the park,
the future..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0