Sad, sooo fucki'n sad,.. but hardcore fun...:D

Idag har varit en ganska skön dag..
började ju gankska sent så det var en skön sovmorgon.. och i skolan var det som vanligt jävligt tråkigt, samhälle är inte min grejj precis, men det är bara att kämpa på och försöka ta dig igenom det, för snart är det sommarlov och då är skiten slut föralltid.!!!
Och på fredag nästa vecka så är det nationella prov i engelska igen.. nu är det bara 2 st delprov kvar, sen är HELVETET SLUT!!!!!!!!!!!!!!!! samma sak med allt annat,.

i morgon är det simma med skolan som gäller, inget jag ser fram emot direkt,... jag hopppar av glädje.. :D:D:D  -.-
hum.. inte min grej direkt, hata simskola, jävla mesar alla kan simma jävla offer lärare,, jag kan simma, jag vill inte visa mig där.. jävla skit... jag ska träna sönder mig.. ooch nu sitter jag och äter choklad godisägg... ååååh blir så trött på mig själv,.. men jag orkar inte vänta.. om något ska ske ska det ske radikalt, annars kan det skita i att hända över huvetaget, tycker jag faktiskt... palla vänta.. sexpack nu eller aldrig.. here and no,, deal or no deal, take it or leav it.. !!!!!!!

Nyligen så hämtade vi maxines cykel hemma hos katrina, dålig cykel.. :( gick inte att stegra så bra med den..
tyvärrr.. :(.. påvägen dit så såg jag fitt finnens hus,.. nu vet jag vart han bor om han börjar jiddra igen.. jag ska lägga hotbrev i hans brevlåda..  - Jagi vetinen vart du borinen,.,,. finni-jävulaainen...
något i den stilen kanske.. :)..

nu är det kväll och i morgon är det media.. hoppas det blir slappt..

time to go..

älskar dig snuttisen baby.. (l).. jag vet att det
blir väldigtkonstigt ibland,. men det är inte
meningen att det ska bli så, det vet du!1
och du vet också att du är allt för mig, och
att jag älskar dig mest av allt på jorden..
du och jag föralltid älsklingen.. <3
// din baby.. !


image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0