SLÚT

Jahappp..
då var påsklovet slut då.. illa illa.. det gick snabbt som sonic!... uscha.!
vad gör jag med tiden.. den flyger iväg från  mig,.. jag har ju inte hunnit göra nåt typ..
vart i stan 2 gånger och vart i barkarby,.. på outleten.. hittade inget bra.. men älsklingen fann ett par snygga Fred Perry skor för en smärre slant.. 250 pix. inte illa.. men men, Maxine = snål och har "inte" råd med saker och ting just nu... märkligt.. :P
Ricky köpte iaf ettpar bruna Fred skor.. snyggt,.. :) ville också ha.. ,men inte dom.
Skönt att ha varit hemma i en vecka,, själv nu. bara jag och älsklingen.
men men.. snart är det sommarlov, det ska bli jäkligt skönt det,.. men det är några jobbiga veckor kvar i skolan, som inte kommer att bli roliga alls, nationella prov i engelska B.... :( bläääää..

idag när jag vaknade såg jag snö, hemskt konstigt.. jävla april-väder alltså.. igår var man ute och gick i 2 timmar med älsklingen.. Tullinge är stort. knappt att jag själv hittar i det, fast jag bott här så jävla länge, knas knas..
det var en skön promenad iaf.. eller hur älsklingen'?? :).
nu ska jag snart krypa til kojjs och tappa lite på ångest-behållaren innan skolan börjar i morgon kl 11.. :)..
skönt att få sove lite.. och länge..

NEEEHJ NEJEEEEEEEEEEEEEEJJJJJEOSAFJDFDSÖÖ................................
nu slog det mig... FRANKENSTEIN BOKEN... "ränkar"..

från den sidan jag är nu så måste jag läsa 12 sidor om dagen för att uppfylla lärarens jävla önskemål..

detta kändes inte bra... nej nej nej nej nej nej nej nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DÖÖ! DÖÖÖ DITT JÄVLA FRANK MÅNSTER!!!!!!!!!!!!!!!!11

nu e jag lugn.. men boken är ett irriterande element i mig just nu. tvi!

Samurize:
Lovet har varit kanon.. bara slappat och haft skönt med älsklingen..  skott på skott.. ;).... i mål..
påskafton var skit chill.. hemma hos älsklingen med henns bror och kusin.. och collin macrae rally 2005 på ps2..
det är ett riktigt spel.. :D.. skit kul var det.. och väldigt god mat också.. så skönt!
hoppas att sommaren bli lika tät som detta lov.. mellan mig och älsklingen.. inte kul utan henni.-. :(

NU har jag iaf en ny dator.. med 3 gb ram och en processor på 3,2 Ghz ( dubbel kärna)
det är saftigt gott.. :):)

sov gott, älskar dig sötaste älsklingen.. <3 du och jag :D

image10

2 mongos.


hat bra! puss hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0