Twilight Helg

Så var helgen slut igen, veckan har gått med en rasande fart, som vanligt. I morgon har jag nationella prov i engelska B som jag inte ser fram emot,.
Igår var det vårrullen filmfestival som vi i klassen var rvungna att gå på, vi skulle spela in ett reportage om vad publiken tyckte om festivalen, och vilken film som skulle vinna osv...
Det var inte alls så roligt, medtanke på att en hel Lördag bara försvan ut i toma intet.
när vi kom hem till älsklingen så var det mysigt iaf, vi tittade lite på film och sedan så gick vi och la oss till sängs.. det var mysigt.. :):). så helgen har vart bra. bara jag får vara med älsklingen min (l). det känns så bra bara jag får vara med dig.. :)

Nu är snart älsklingens familj hemma igen, de har vart borta under helgen, hennes lilla bror har haft hockey turnering i någonstans..



älskar dig sötis baby..
är så glad attt jag har dig,
att du bor så nära, att vi
kan vara med varandra
så mycket som vi är..
Det är guld värt!

Kommentarer
Postat av: kom i mitt öga

bra dikt, provat poetry-slam? lol

2007-08-27 @ 01:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0