Alone

Fan alltså!
Varför ska jag vara så desperat i dig. Det är inte bra, du ser ju själv hur det blir hela jävla tiden, det är skit jobbigt. Och jag vet inte hur jag ska sluta vara det. Det är ett stortproblem. Det tycker du också. Usch.. varför kan ingen bara säga. " jag hjälper dig" sen är det klart.. Man måste ju få önska lite också. Men tyvärr kan det aldrig bli till verklighet. Det känns skit, förjävligt!. Det är jobbigt att du inte förstår hur det är, vad som händer. Det gör inte ens jag. Men jag försöker förklara så gott jag kan. men det går ju tydligen inge bra, inte för någon av oss. Pinsamt är det! pinsamt dåligt!.
Det går bara inte att förklara.. När jag väl försöker förklara, vad händer då. Du blir skit sur för att jag försöker berätta en sak för dig. Det känns inte alls bra. Jag vet inte om jag vill förklara saker som jag känner. du blir ju bara så arg, du ger mig inte en chans att förklara.. :(. typ... äsch..! fan då. skit samma..
jag är en dålg människa, på det viset att jag bara inte kan inse faktum.. ett är att du älskar mig. men det fattar jag,. men jag ska tro annat, och jag vet inte varför jag gör det heller. Sen finns det kanske saker som gör att jag kanske ska börja undra.. men det ska inte tas upp. Det skiter jag i,. just nu. Men jag vet ändå inte hur jag ska få ett slut på denna plåga..

" snälla du, som hjälper alla, kan du inte bara hjälpa mig
just nu, en ändaste liten gång, aldrig mer. Jag lovar
att jag ska bli bättre efter din hjälp "


Det gick förlångt från början.. Jag visste inte att det skulle bli såhär.. om jag hade vetat det hade jag varit mer försiktig. Men så dum som jag är så tänkte jag inte på negativa effekter. Så jag få stå mitt kast. Men hur länge ska jag orka med det. Jag ska orka så länge som det behövs. !! så är det bara.. Men jag vill ändå inte att du ska tröttna, jag fattar att det är jobbigt för dig också. men du kan aldrig förstå. aldrig. hur jag än förklarar så finns det så mycket mera att säga. sådant som jag inte kan framföra, små skit detaljer som är oviktiga, du förstår säkert det där..
Men det jag säger menar jag. och det jag säger är det vesäntliga. Inte för att jag har sagt då himla mycket saker, jag försöker att inte göra det. Jag märker att du redan är irriterad på det jag säger. Det är inte meningen att säga det, det bara slinker ur mig. jag vet att det är dumt, men jag kan inte råför det. det är hemskt. usch! Jag är en sådan person som gör allt som den jag ser upp till gör, som dig.. jag ser upp till dig älsklingen. jag vill vara som du, göra som du,. göra allt det du gör, kunna allt du gör.. Det kanske verkar konstigt för dig, men inte för mig.

Jag önskar bara att jag slutar vara så desperat i dig. Det låter hemskt. men för mig skulle det vara skönt!

Tro inte att jag inte älskar dig älskling.. jag älskar dig för mycket.. det har blivit förmycket.. därför har det blivit knasigt älskling.
jag älskar dig mest av allt på hela jorden!

image4

Take me here
just once
please

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling... :(

2007-03-22 @ 15:57:43
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0