Down Under

3 stämmigt..

Nu ´är jag hemma.. och det är jätte skönt.. nej..!
inte alls.. vill inte vara här hemmma, de e tråkigt. Allt är så dött och dystert, det finns inget
att göra, tyvärr.
 Förr några timmer sedan så var jag och älskling ute och gick med hennes hundar i det sköna vårvädret..
Det va riktigt skönt att känna värmen,..
Men nu är det slut med det roliga.. nu är jag hemma för att fylla min kvot, "hemma kvoten".. det känns som om det är något i den stilen jag är hemma för att göra... det känns sjukt fel.. 

Det handlar om att vara desperat..helt galen i att inte kunna lämna dig..
men du tycker bara att det är gulligt.... jag vågar inte strunta i dig, då blir du osäker på om jag verkligen tycker om dig, efter som att det skulle vara en stor omställning mot innan.  Då skulle du testa mig lite tror jag..
knulla någon framför mine ögon.??... nej då. de tror jag inte..
Det känns så bra när du undrar vad jag gör och vart jag är och smsar mig först osv...
då känner jag lixom att du bryr dig.. och det är väl samma för dig.. för jag ligger nog 1a på att undra saker och ting..
och så kommer det väl att förbli.
men det känns lite konstigt allting.. :(

piece

image9


Listen up, almost clean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0