Omgjord

Så..
nu kan jag skriva lugnt och skönt i en omgjord layout.
sooooft. ;).
Hur som hälst.. Det är skönt att nu kunna behärska html koder rätt så bra,
efter ett par timmars arbete och trixande här. Jobbigt som fan.
Men jag har lärt mig en hel del termer.

Internetspråk:

  • Brb
  • Dd
  • Vg
  • M8
  • OMG
  • Np
  • Wtf
  • Ffs
  • Asg
  • LOL

Dåligt..Väldigt dåligt.. det kallar jag inte internetspråk.. kanske i viss mån..
det är ändast till för....noobs... hehhmmm.. ;P
Detta kallar jag för internetspråk

  • <head>
  • <title> </title>
  • </head>
  • <body>
  • <h2> 
  • </h2>
  • <font size="4"> 
  • </font>
  • </body>
  • CHTML
  • CSS
  • DHTML
  • Hypertext
  • JavaScript
  • SGML
  • XHTML

Herregud... suck suck..
nog om detta..
Nu ska jag kolla Lost innan det blir försent..
Sov gott allesammans.

image7


Sov gott älsklingen... ses i morogn,
du är allt för mig..
Glöm aldrig det!.

Kommentarer
Postat av: Maxine (Älskling)

åååh, du är allt för mig!

2007-03-25 @ 23:43:00
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0