Soft

Jahapp... så var man lite krasslig efter en skön och mysig helg hon älsklingen som var sjuk hon också.. :P
man blir som man umgås.. ^^
Tråkigt att vara hemma och sjukna till... hooppas att jag inte har feber i morgon..
vill till skolan, låter konstigt..
men jag vill träffa älsklingen så jäkla mycket, hela tiden..
" desperat ".. får aldrig nog av den människan. =P.



- Älskar dig så sjukt jävla mycket!
det är tur att jag har just dig baby!
du är min!





Om en vecka är det lov,. igen....
tiden går så himla snabbt, och skolan är snart slut,. igen....
Men det är en jobbig väg dit, massa prov som jag vet
ska komma.. som jag ändo inte har fåttreda på..
ufff.

Sommartid är iaf ett bra tecken.. ljusare kvällar är härligt.
Snart börjar värmen dominera ordentligt hoppas jag..

Vårrullen filmen kommer nog inte bli gjord heller. tyvärr.
om vi  hade vunnit tävligen hade vi fått 175 tusen.
det är en hel den det... synd bara att vi är så jävla lata!.

  peace & love

image5

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0