Sommar

Idag var det väldigt kallt. jag hoppas att det snart blir varm så att man kan njuta av värmen nångång..
är så trött på kylan och all skit. BLI VARMTTTT!.. SOOMMMMMAR! Det kommer att bli röjj,. hoppas jag iaf.
jag ska göra så bra jag kan för att det ska bli den bästa sommaren hittills.. =).


Såklart är skolan jobbig just nu.. känns som om det är ganska mycket som komma skall framöver.
men det är bara att bitaihop och tåga genom helvetet, som så många gånger förr. Och det har ju gått strålande..
jag lider inte av det jag gjort förr nu iaf... men det känns alltid förjävligt.!



Får väl ta och fixa swe rock biljätten nån gång nu också... så att det inte blir försent. det vore kalabalik!
och pengar... pengar måste jag också fixa, på nåt sätt...
älsklingen vet hur, men hon gillar det inte.. ;).. men men, så blir det säkert inte..
måste jobba hårt.. har inte så mycket pengar.


Helgen har iaf varit bra.. lugnt och skönt, som vanligt.
men i morgon så är det skola som vanligt...


peace! / Basse

sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0