Walk of life

Hey again..!

Idag är en recover-dag.. fett seg.. igår va det toxic kör, som vanligt blir det
alltid förmycket för mig, lika kul varje gång.. inte.. en kille råkade dra av
en av mina dreads... sorgligt nog.. :(.. min fot är trasig igen också.

hoppade av i huddinge av nån jävla anledning,.. fan va arg ja blev.
hade frågat busschaffisen vart min kompis hade tagit vägen, jag
var inte ens med nån kompis.. han svarade - för länge sen..
då hoppa jag av... sämst nånsin.. blir så irriterad på mig själv.

-

Kan inte göra någonting rätt, vill ha lite rutin på livet,.. inget är sig likt efter
det som hände....... -.-



------

- känns som om jag är olyckligt kär -

Kommentarer
Postat av: Amra

Hahaha, åh det kommer jag ihåg, gjorde det ont?? Oh vilken klant som försover sig;) Jag hade det skitkul igår, det är sällan jag har det trist när ja går ut- det blir vad man gör det till..hehe! Naj ska inte ut på ons,börjar skolan imorrn:( men du ska?

2008-08-24 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0