Igår

Igår gjorde jag inte nåt.. va ba hemma o slappa till kl 7.. sen drog jag ut på krogen,.. igen..
Med Emma heter hon faktiskt, hennes vän fyllde 18.. det var trevligt.. vi var lite överallt,.
Jag fick introducera henne för nivå, hon blev glad, för de va billigt, vem gillar inte de, sen drog vi till
gröne jägarn, sen drog vi till 54an... 23 års gräns -.-, men där var vi ett tag.. sen minns jag inte mera.
kollade idag va en öl kostade, 48 spänn, mina pengar är snart slut..

sen kom jag hem idag... vi 5 kanske.. eller 4 kanske.. minns inte.. hemsk dag.. käkade på pizza HAT.. -.-
Dyra jävlar.. för 85 spänn fick man käka hur mycket man ville.. fick ner 2 bitar :O rofl, inte värt 85 nånstans.
--
Nu på kvällen har det blivit lite mysikskapande och Halo såklart, fy fan vad dålig jag har blivit.. verkligen tappat
mina skillz!! =(

hoppas på bra väder och tanto i morgon... får se om de blir så, hoppas det iaf.
----

Härregud vad jag mår konstigt, förbaskade jävla eskalerande känsla!



Godnat... 333

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var här ajg skulle skriva en kommentar va ;D

2008-08-06 @ 11:43:41
URL: http://emleie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0