Pride Park

Idag drog jag in till stan för att inte göra nåt... men jag hamnade tillslut i pride park med ricky, kim och andreas..
det var faktiskt jävligt roligt!!! :D
..
ricky nämnde snabbt att de fanns en guitar hero tävlig.. jag nappade direkt och sa att jag skulle vinna skiten!
..
jag gick dit och spelade för att få ett bra highscore för att komma med i finalen.. efter några timmar ringde dom och
sa att jag kommit till final, bland 4 andra..
jag börjar med att krossa den första.. sen var huvudfinalen igång... jag skulle möta en 40 årig gubbe..

hans score blev 127 K jag fick 236 K... betyder att jag van hela skiten.
Priset var Guitar hero Aerosmith med en gitarr också... det kändes otroligt bra.

sen träffade jag liza ^^ (a)


godnatt... din jävla äckliga tillbakasträvande jävel!!! -.-"

Kommentarer
Postat av: RICKY

Kul som fan var det. Kul att träffas, kul att du vann. :P grattis återigen....

2008-07-31 @ 10:12:03
Postat av: Maxine

hahah du träffa ju någon sebastan.. :P

2008-08-01 @ 15:52:10
URL: http://maxine.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

:P

2008-08-14 @ 11:47:50
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0