yeah :)

Idag har jag inte gjort så mycket.. :(.. bestämde mig för att gå ut ett tag. så det gjorde jag också :)
Tog en burk coola och drack upp den på verandan.. tog 3 minuter.. så mycket har jag vart ute på 2 dagar -_-
känns inte alls så bra det.. men men, det finns ju fler dagar, men inte allt förmånga..
annars så har jag bara fixat i 3Ds Max igen,.. gjorde några fräna Ipod nanos.. väldigt tuffa blev dom faktiskt :)
vill bara att sommare ska vara som den var förra veckan,.. den kunde inte ha blivit bättre (a) <3
så jäkla nice! fint väder, varmt... allt!!!! nu snackar jag öland igen.. älskar det stället (a)..^^
--
men nu är jag hemma och får göra det bästa av det.. och det ska jag också.. ;).. behöver ju inte vänta så länge till nu.. :) hihi, skojj skojj..
.

nu har jag lirat halo och ska nog sova snart... måste kanske äta något.. har inte ätit på HELA dagen.. dumt dumt..
bara en burk cola.. humph.. men men,.. jag hoppas att det snart blir öland repris.. :)


sov gottt!!!!!!!1 kysss! <3

3ds


3ds



Kommentarer
Postat av: Jenny

åh dom va snygga!

2008-08-16 @ 22:40:20
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0