jobb

nu är helegen slut.. jobb e slut... fick en slant iaf...
Mycket tanto också.. tanto= krök och vänner!
En fet jävla festival är vad det är:D
as härligt....
Igår kväll var jag påväg hem med nattbussen, vilket menas med att min buss slutat gå.. tar ca 25 min att gå..
jag började trampa iväg på fötterna.. Men, vad är det där..
Mitt på vägen låg en jävla sparkcykel.. kändes som om någon hade lagt den till mig där kl 3 på natten.. :)
Bara att ta den och sparka hem,.. kändes kul att nåt går bra nu iaf.

Lyssnar på låten we all die young med steel dragon från filmen rock star!! grymt bra:D

Idag var en fett skum dag för mig..
Förstå så träffade jag melissa, har inte sett henne sen jag gick i 9an fan:P
Det var roligt!, sen efter det kom Mina, det var kul att se henne också.. ingen roots för henne dock..
Efter det kom liza, som jag aldrig hade träffat förrut, bara skrive me..:).. jävla snäll.
Sen på vägen hem när jag gick träffade jag Roy också!.. 4 pers.. otroligt!


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maxine

Kul att det går bättre för dig nu då... bara bra.

2008-06-09 @ 11:54:05
URL: http://maxine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0