sådär ja..

nu ska jag nog installera ljudkortet och se vad jag kan göra.. det tråkiga är att alla mina plugins
försvann när jag bytte dator :/ känns tråkigt.. men men, de går att hitta igen.
HATAR att vara sjuk,.. sitter nu med 39,2.. ^^ jävla död jag känner mig, borde egentligen sova.. Men neee.:(
dee så tråkigt, men skönt.. vill fixa allt nu, ska göra min låt snart.. halo låt..:P

Aja.. Snart är det sommar och roliga saker... eller, det är sommar.. men inga roliga saker..

Mina rekomendationer: ( ska inte på alla själv dock, tyvärr...  )

::  Öland roots, så klart; en mysig liten Reggae festival.
::  Dour Festival i Belgien.. sjukt bra band, lång resa, 125 tusen pers!
(Band; Michael Rose, steel pulse, alpha blondie mm, )
::  West coast riot, i gbg -_-
( NOFX, Bad Religion, Millencolin, Flogging Molly, De Lyckliga Kompisarna mm)
::  Midsommar, åk till öland, känt för sitt stora mega party i borgholm och köpingsvik


Ja det var typ allt jag hade just nu..
Ska kanske sova trots allt..
---


Du är helt skum,.. :( you know what i said, bye baby,.. bye
det var synd att du inte förstod låten jag gjorde till dig..
Lyssna på den och fundera på om de var värt det..



Kommentarer
Postat av: © Katta

Fyfan, 39,2 graders feber är inte skoj när det är sån här värme som det är också, fy! Krya på dig!

Ha en trevlig kväll/natt :)

2008-06-02 @ 23:50:15
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0