sjuk

Idag blev jag sjuk, till råga på allt ska jag bli förkyld också...

Idag har jag inte gjort nånting.. förutom att spela lite guitar hero och halo 3.. det är alltid kul.. jag blir glad.
Sen så har syrran vart här. Så idag har det inte hänt så mycket än..

Igår var jag med kalle och viktor hemma hos kalle, vi såg horton, det var faktiskt jävligt bra.
Och som arbetsskada så inser jag vilket jobb det ligger bakom allt animerande.. hemskt jobbigt!.

Hoppas det händer något roligt sen, typ att jag börjar spela in min musik igen.. har inte installerat ljudkortet
än. får se om jag orkar göra det senare ikväll... annars så nee..


synd att du inte fattar, men du kommer må så jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Maxine

Jag fattar, o nej.. kommer inte må bra Sebastian !

2008-06-02 @ 17:00:18
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0