T__T

jahapp..
Morrn morrn.. idag ska jag väl göra som alla andra dagar, spela halo... -_-
får fan ångest av att sitta hemma, men jag vill inget annat just nu.. känns inge kul..
Men jag vill ändå ut för att kunnna tänka på nåt annat,.. om någon skulle kunna berätta
hur man kan tänka på annat så skulle jag bli glad om något skrev.. skulle kännas väldigt
bra.

Jag är alldeles snurrig, förvirrad.
Du gör mig bara illa

........
........
........
..........
.l............................................................................................................................


Jag undrar varför du gör så här... om jag visste att du skulle jävlas........ så... ja.
känns som om du väntade tills nu för att kunna göra mig ännu mer illa..

Du övertygade mig om att allt skulle kunna bli bra igen...
Dum som jag är går jag på den lätta

-
Om jag visste att du skulle göra såhär, skulle jag gjort det rätta för länge sen.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, och du kommer aldrig förstå hur det här känns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0