Vaken

Hej!
I natt kunde jag inte somna, det gick bara inte. Samtalade med dig. Jag tycker att det är synd att
det ska komma fram att lögner finns.. jag vet att något är fel, spela inte då.
Så jag låg och tänkte på det.. dessutom är det svårt att sova när man är förkyld, det suger!

-
Antar att du inte har lyssnat på låten än heller, annars hade du väl sagt något...
och i morgon så åker du,.. kan inte bli mer perfect.. usch. Vad fan du än gör för
skit där nere så kommer det kännas skönt sen när det är över..
Och du som kommenterade med nån jävla smart grejj, du glömde namnet, antagligen någon jag känner.
Om du inte vart med om nåt själv så kan du väl skita i att skriva.

tycker att det här är jobbigt fan!

Nu ska jag ner och käka frukost, sen får jag se vart dagen blir av.
Hejdå!

Jag har funderat länge på varför jag håller på och vill prata med dig osv, efter den skit du gjorde, du håller på fortfarande.
Det måste ju vara något fel på mig efter som att ingen normal jävel skulle hålla på sådär som jag gör nu.
Frågan är då vad jag ska göra för att kunna låta dig försvinna, för det skulle va den första jävla grejj du hade gjort mot mig. Var så säker på det!.. Du vet att jag försöker att inte prata med dig.. men de går inte..

Maxine: som jag sa. Det jag kände för dig och som jag känner för dig, nu blandat med hat,.. det är inte kärlek,
det är något mer, och du förstörde det. Den bittra sanningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0