1 dag kvar

Igår var det roligt.
Vi drog till skolan och käkade den där fins balmiddagen som skolan skulle bjuda på..
Det som kom ut på bordet var 3 små bitar kött, 3 potatisbulle liknande grejjer, lite bea sås och nån grön grejj.
Det som var gott var efterrätten, cheesecake med jordgubb, det var smaskens.

Sen skulle alla till Tbs, men vi drog till Nivå istället, det var trevligt där, synd att jag bara var så trött hela tiden, jag gick på spriit, efter ett tag drog alla hem, tråkigt.. men jag, chabo, danne och karlsson  stannade kvar och fick idén att dra till åland för att handla billig spreit på båten.. vi började kolla upp när båtarna gick. Chabo drog en lögn att båten gick vid 2 tiden, för att karlsson inte skulle banga.. vid 1 snåret så kollade danne upp med sin high-tech nalle att båten gick nångång vid 6 tror jag.. då bestämde vi oss för att dra hem.. så det blev ingen billig ålandssprit.. tyvärr..
Han surfa också in på SL och kollade upp när nattbussen gick.. den gick 01:48 och nästa skulle gå en timme senare.. vi märkte då också att vi var på kungsholmen och skulle ta oss till åhlens på 10 minuter.. vi hittade ju inte därborta, vi hade aldrig var där.. Danne slår på sin jävla gps, sen blev det av att springa uta helevete.. vi han med 1 minuts marginal.. utan din gps danne hade vi fan aldrig hittat :P.. haha vilken jävla natt..

I morgon tar jag studenten, det känns kul, men ändå inte.. Skulle kunnat vart jävligt mycket roligare om man kände sig på topp.. men det blir nog kul i alla fall får jag hoppas.. herre gud.. 12 år i skolan, nu är det slut!

Hej hej! pusssss

Kommentarer
Postat av: Danne

Ja, fy fan vilken kväll! Måste göras om! Men, jag vill h överbevkaningsfilmen från tunnelbanan för att se det som skedde (kexchokladen) !!!

2008-05-28 @ 16:02:44
URL: http://dannischer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0