3D

Jag har börjat ta mina 3d grejjer på allvar nu och satt upp en helt ny nivå för mitt modellerande..
fast det var ju ett tag sedan, har inte hållt på så mycket på ett tag, på grund av massa stök. -__-

Men här finns några bilder jag har gjort hittills, mitt första projekt som jag verkligen ansträngde mig
för att få det bra..
Är faktiskt ganska nöjd för att inte har hållt på så jävligt mycket... klart att det tog ett tag, men jag har
utvecklat mig inom det...

Detta rum kommer jag nog inte kunna arbeta mer på, efter som att alla filer ligger hemma hos dig, utspridda
någonstans i din dator,.. men jag får göra ett nytt, eller visualisera rummet igen.. jag kommer nästan ihåg
hur allting ser ut.. :)

image24


image25


image26


image27

Kommentarer
Postat av: Denice

Ohmygod, du är så jävla grym, Basse!!
Jag älskar dom första två bilderna, med alla schyssta LP-skivor och iconerna på datorn; snygga detaljer :D

2008-05-20 @ 19:28:22
URL: http://fixxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0