Done!

Nu är datorbygget färdigt, datorn står på plats i mitt rum och brummar.
Det känns skönt att den är klar, men den låter lite för mycket, sen har den också
en högfrekvent ton som stör, låter som tinitus typ,. jobbigt.
Jag som spelar in musik har dock problem eftersom att den låter en del, jag vet inte
hur jag ska lösa detta förutom att köpa ett nytt nätaggregat, och det känns jävligt
onödigt,. Dyrt och krångligt när man precis är klar.. Usch..
Den intresserade kan få alla komponenter, men jag tror inte det finns någon.. -_-

Snart ska jag iaf bege mig till plugget, känns jobbigt. Lat har man blivit också.
Många spridda lediga dagar nu.. Idag är det 7 jävla dar till studenten och det känns
lite nervöst och tråkigt.. kommer inte få träffa alla lika ofta igen, det känns tråkigt.

men vad ska man göra åt saken, det finns inget.!
Suck..




image28


Kommentarer
Postat av: Maxine

Vad duktig du blivit på att blogga då! =)

2008-05-22 @ 16:09:56
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0