Ingenting

Jahapp,..
Jag vet inget längre, jag förstår inget längre...
känner mig ständigt trött och orkar inget.. just nu.

Villa bara smita ifrån denna hemska känsla jag har
i kroppen just nu.. men dagarna går rätt fort. Men ändå
så långsamt när inget känns bra, man liksom väntar
på att allt det jobbiga ska försvinna, då går det inte snabbt.
Usch.!!!

Var glad nyligen i några dagar, men den lyckan vara kort.
hoppas att det blir mer sen, gillar att vara glad. Men efter detta
kan man inte vara det ständigt.. men du lyckas bra, avis på dig.

Nu är jag trött, ska kolla på en film...
JÄVLAR e klockan halv 9  :O



image23

Kommentarer
Postat av: Maxine

Hur menar du ? :( prata med mig

2008-05-17 @ 23:58:42
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0