Kläädur + bal

Nu e klockan 1337.. lol.. nu blev den 38 aja.. :P

Godmorgon, eller nåt.. de e alltid morgon 3 timmar efter att man har vaknat, oavsätt vad klockan är, det tycket iaf jag. Snart ska jag iväg med morsan o handla salta pjuck till studenten.. + lite andra kläder, jag får ju dom av henne, för hon e ju så snäll idag.... -__-

Sen så är det BAL i skolan, bal o bal, det är en jävla god middag hoppas jag, det ska bli riktigt smarrigt att sätta tänderna i en stor biff, eller dyligt. Dessvärre så vet jag tyvärr inte vad jag ska ha på mig på denna tillställning,, det känns oroväckande. FÅr se vad jag hittar på, det blir nog bra tillslut får vi hoppas,.. nä snart ska jag hoppa in i duschen och dra iväg.. till huddinge eller skärholmen..  får se vad det blir.

Skönt med värme idag.. har vart inne och jobbat lite med 3ds studio max, som vanligt.. det är bra att samla på sig massa bilder, om man har tur kanske man får ett jobb någon gång..  jag tycker faktiskt att jag har blivit bättre i det programmet, photoshop känns lite stenålder nu för mig.. fast det är ju sjukt roligt det också,. de e inte så att jag har glömt det, jag använder det när jag behöver.. 2d är 2d och 3d är 3d, de talar för sig själva och sammarbetar väldigt bra, man måste texturera med 2d bilder... oj... nu måste jag dra... shit kl blev mycket nu då.. fan också.




image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0