Måndag

Idag var jag ledig, trallallalalla..
Skönt, känner mig väldigt seg också.

Idag har jag iaf fixat lite med min nya burk, det går ganska bra faktiskt.
Höll på att klocka den en massa, men jag har bestämt mig att jag inte ska göra det förens jag verkligen vet om det ger någon effekt eller inte i de programmen jag håller på med.. mitt datorbyte inehåller redan en massa förändringar och prestandahöjningar. så jag ska se vad den går för först.

Sen har det blivit en del halo 3 igen.. det var ett tag sedan jag spelade det, och jag hade nästan glömt hur jävla kul det spelet är, så kul att lira med alla igen. Så klart så går det inte lika bra längre, har tappat mina fanastiska skills som jag en gång hade.. men det ska jag snabbt fixa till igen :)
Annars så har det inte blivit så mycket mera. och klockan är så klart snart mycket igen, tiden går snabbt som sagt.. men men men,. när dagen är slut börjar en ny.

Nu blir det lite mera halo om ett tag, har glömt att käka mat idag, har varit mycket att göra och spela.. får väl ta en macka om ett tag, vet att du tycker att jag är slarvig, men men... jag försöker, men det är väl förstås inge bra.  som vanligt.

---
Måste skicka in min jävla historiagrej också, till urkund.. har inte orkat än så länge.. men får väl ta och göra det snart, jobbigt..

aja nu searchar det för en match nu,.. så Hejs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0