Seeegt

Idag skulle jag lämna arbetsprover vid min skola... somvanligt är dom aldrig där, börjar bli jävligt irriterad övr det nu... Snart kanske det är försent, men jag har försökt att få in dendär skiten i snart 3 veckor nu.. aja usch..
Spelar iaf lite halo för tillfället.. finns inte så mycket annat att göra nu längre.. guitar hero har jag klarat, och de som återstår att klara är försvårt.. har bara 1 låt kvar sen har jag alla låtar som 5 stjärniga, det är iaf skönt.. men låten är svår.. raining blood..

Nu ska jag kanske göra nåt med fult i 3d.. har gjort några röda blodkroppar och en gitarr lite snabbt.. har inte så mycket ork för det längre, det var roligare förr, när jag hade nåt som jag verkligen ville modellera.. ditt rum var roligt, men de har jag lagt ner nu,. får väl hitta nåt annat istället... aja pusss på er..

blev datanörd också ^^

image30




image31




image32

Kommentarer
Postat av: Maxine

gör mitt rum :)

2008-05-26 @ 16:57:17
URL: http://maxine.blogg.se
Postat av: Michaela

Finns här för dig :) saknar dig gubben, lova att vi tar en timme uppe i hallen och spelar lite snart okej? Du kan alltid komma upp och hälsa på!

2008-05-27 @ 00:39:16
URL: http://michaelastappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0