Sol

Härligt väder det är idag, solen skiner och det är varmt.
Gissa vad som har hänt mig idag... Jag är trött -__-
Ovanligt............................................

Jag har iaf gjort lite roligt i After effects, jag har sprängt jorden.. min superdator tyckte till och med att det var jobbigt att rendera detta, men det gick bra iaf. 15 sekunder tog 6 minuter att rendera.

Dagen är snart slut och jag vet inte vad jag ska göra.. känns inge kul, dagarna räknas ner mot studenten, sen är det hejdå till alla som gäller.. känns inge kul det heller, speciellt inte det..  det mesta vore roligt just nu,. gått runt med dig, pussat på dig, kramat dig, haft kul med dig osv.. men nej. Hejdå!

You are free,
like the horny
fucking fuck bird!!!


image29

Kommentarer
Postat av: Maxine

men jag vill ju det.. :/
svårt när du inte litar på mig längre, men förstår det.

2008-05-24 @ 18:12:12
URL: http://maxine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0