vad händer nu?

Jahapp,. jobbig morgon.. var tvungen att sova med öppna fönster för att de va så varm.. först börjar hundjäveln skälla så förbannat, sen går ett bil-larm, efter det börjar hunden igen.. sen trimmade mopeder.. jag sprang ner och hämta min jävla gasdrivna tuta och bara stig o tuta som fan, vet inte varför med hunden blev tyst iaf... usch..
-
snart drar du iväg och träffar den där horungen igen.. känns inge kul.. gör så ont, du anar inte. Du kommer aldrig förstå, jävligt synd, du säger att du ska bli bättre och att du ska bevisa något. Det ända du har bevisat är att du kan göra mig mer ledsen än var jag redan har vart, och jag trodde faktiskt inte att  jag kunde det. jag vet nu vem du är, jag vet vad du kommer göra, jag vet vad du vill.


Nu är det i alla fall sommar, och jag vill göra nåt för att komma på andra tankar, men det är svårt. Snart Öland roots.. snart och snart, över 1 månad, men ändå.. tills dess är de ingenting som kännd kul..


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0